GOODLUCK ! : )


Sebenarnya hari ney aku tade bende pun nak story dekat korang semue Hehe jangan marah k ,aku cuma nak hilangkan bosan aku jek macam ney lahh aku kalau nak hilangkan bosan BLOGGER lahh tempat aku luahkan semue kebosanan aku , kesedihan aku and kegembiraan aku : ) BLOGGER aku yang takseberape nak cantik neyy ,aku selalu luahkan perasaan aku dekat snie lahh arhh snie yang korang tengah bace ney arhh betul lahh neyy tempat yang selalu aku luahkan apa apa yang aku rasa dalam hati aku ney , tapy hari ney aku nak happy happy jekk bolehkan , dekat sini aku nak ucapkan GOODLUCK dekat my Sayang (ZAIFIRA) besok 21/3/2013 dia Examm Harap Harap Dia Dapat Jawab semua soalan yang diberikan : ) aku doakan untuk dia dapat jawab : ) . buat betul betul taw sayang , jangan tido pulak at dalam kelas :D hehehe .

and aku dengar Result SPM pun keluar jugakkan, aku ucapkan GOODLUCK jugak buat kawan kawan aku yang nak pergi amek Result Besokk Harap Korang Dapat Keputusan yang baik : )
untukkan korang ada Sijil SPM , jelous taw aku dengan korang semua tapy nak buat macam manekan tapy aku tetap happy kerana korang ada dekat dengan aku, ingin berkawan dengan aku!! biasanya orang macam aku ney susah nak dapat kawan yang macam korang : ) pape pun thanks semuee : ) . and taklupe jugak dengan orang at luar sane yang nak pergy amek result besok aku doakan korang semue agar dapat keputusan yang baik dan terbaik taww : )

aduyhh penat aku , kyelah aku rase setakat sini jekkods aku boleh bercerita okeyh ,nanty kalau tangan aku rajen nak menaip aku story lagi okeyhh . assalamualaikum salam sejahtera !! haha hambuyy :D LOVEYOU ALL 1 MALAYSIA . . 

Followers