Sebelum saya meneruskan cerita saya ini .
semolek-moleknya berpantunlah dulu iye izinkan saya : )

Bangun pagi gosok gigi ,
Bersarapan dulu sebelum kerja ,
Assalamualaikum dan selamat pagi ,
Moga temanku sentiasa ceria .

Disini saya inginkan cerita sedikit pasal myPrincess bolehkan ?
Name dia Zaifira Faizatul Ania, 
Bagi saya  Dia Ini jenisnye
Memang Garang Tapi Dalam Kegarangan Dia tuh , 

Ada Jugak Tersenbunyi Manjenya Yang Dia Sembunyikan Selama Saya Kenal Dia ,
Tapi saya tidak kesah pun dia garang atau punn manja ,
PEPATAH PERNAH BERKATA Garang - Garang Tandanya Sayangkan  ,
Sebab tuh saya pun sayang sesangat dekat my Mumy neyy ,
Dia telah buat saya tersenyum semula ,
 saya berterima kasih sesangat dekat sayang saya neyy ,
Bagi Saya Dia Larh Wanita Yang Sempurna sesangatt tapy ada jugak Kenakalan dia ,
yang saya tidak berapa nak minatt salah satu nya bila dia merajuk ,
memang tersandar dekat Dinding Bila nak Pujuk Dia ,
Allah s.w.t Saja yang tahu betapa seksanya saya memikir untuk pujuk dia , 
Belah Kelapa pakai parang , jadi orang yang Garang , taw sayang Opss kan dahh terkeluar pantun , 



                                       Sampy D'sni saja kods yang Boleh saya Kongsikan Cerita Pasal My sayang , 
                                                   Kalau ada apa apa cerita sayang kongsi-kongsi lagy oke . . ^_^
                                                                                      ~ASSALAMUALAIKUM~

Followers