Heyyy assalamualaikum selamat malam .
aku nak luahkan cikett perasaan aku mase malam ahad iaitu aniversery aku dengan zaifira ,
Hmmm aku betul betul tak sangke yang dia sanggup buat sprice untuk aku malam tuhh , hmm sumpah aku betul betul tak sangke yang dia sanggup buatt semue tuhh . tipu lahh kalau aku cakap yang aku tak terperanjatt dengan kejutan yang dia bagy kat aku malam tuhh rase macam nak menangis punn ade jugak taww , tapy abang steady cover :D tapy dengan mase yang same jugak aku takods sesangatt kehilangan dia lagy , aku takods sangat dia pergy tinggalkan aku , ramai yang kate dia akan pergy pindahh SABAH hmmm , aku takods lahh jugakk kalau dah semue cakap macam tuhh , kalau lahh dikatekan dia pergy pindah SABAH tinggalkan aku sesorang dekat snie , Hmmm , mungkin aku orang yang pertame yang akan jatuhkan air mate kerane aku tak sanggup berjauhh dengan diaa , :'( dia telampau baekk untuk aku , dia jujur dengan aku , aku sayangkan dia aku tanak kehilangan dia sampy bila bila ,

walau dia jauh dari aku , aku dah berjanji dengan dia yang aku tetapkan tnggu dia sampy bila bila , aku tetapkan tunaikan janji aku ney dekat dia orang yang aku betul betul sayang sesangatt . :') aku akan jage dia sebaik mungkin selagy aku maseh bernafas aku tetapkan jage hati dia diri aku berjanji . :') aku tahu yang dia jujur dengan aku ! aku sentiase percayekan dia sampay bila bila , walau pun hati aku neyy asekk rase kan cemburu dekat sesapy lelaki yang dekat dengan dia , :') iyelahhh tipu lahh kan kalau perasaan cemburu tuhh takde dekat mane-2 BOYFRIEND ,

iyee memang aku jujur aku memang kuat jelous , tapy jelouskan tandenye sayang :') takods kehilangan dia sebab tuhh aku jelous bila dia kuar dengan mane-2 lelaki ramai keyhh dengan sape-2 lahhh . :') aku harap sngat sayang aku bace stament aku neyy , aku memang nak dia yang bace stament aku neyy , kerana aku nak dia tahu yang aku SAYANGKAN DIA SESANGATTTTT ! TAKDE ORANG LAEN DIHATI AKU SELAEN DIA !!!!!!! I LOVE YOU SO MUCH MY LOVE ZAIFIRA FAIZATUL ANIA !!!!!


jangan jelouskan dady lagy sayang , sayang dahh banyak sangat kawan BOY yang buat dady jelous :') andd last stament thanks sayang for aniversery kite yang ke-4 dady beruntung sangat dapat kenal mumy selame neyyy . jangan tinggalkan dady lagyyy sayangggg . dady merayu sesangattt dengan mumyyy :')

byeee assalamualaikum , sayanggg just for you ZAIFIRA FAIZATUL ANIA !!!!!

Followers