Hmmm ,
Pertama kali saya kenal dengan awak , saya dah mula jatuh hati dengan awak , dan saya cuba untuk rapatkan diri saya dengan awak , dan saya dapat rasakan yang saya akan bahagia dengan awak , bila saya dah mendapatkan awak untuk jadi milik saya , saya sedar yang saya banyak buat kesilapan dengan awak saya takpandai menjage hati and perasaan awak , saya sedar ape yang saya buat itu semua salahh , dan saya pun penahh melukakan hati awak saya ingat semua tuh bukan saya tak ingat , tapy niy lahh satu - satu nyer peluang yang saya ada untuk saya tunaikan janji saya semua tuh dekat awak , tapi sekarang saya rasa macam saya dah mule lemahh bila tengok cari awak messge saya call saya , entahlah saya rase macam saya niy taklayak pulak untuk awak , awak terlampau baik bagi saya , saya cuba untuk pertahankan Hubungan Kita ini , saya tanak kehilangan awak lagi buat kali terakhir niy , entahh saya niy cepat sangat salah paham dengan kawan - kawan awak , mungkin sebab saya takods sangat kods kehilangan awak , saya niy umpame macam takods dengan bayangan saya sendiri , and sekarang saya sedar yang saya asik buat awak marah jekk dengan saya , enth saya taktawu kenape dengan saya sekarang niy , saya macam takpercayakan kawan kawan awak semua , saya tawu awak lebih sayangkan kawan awak dari pada saya , awak lebih kenal kawan awak dari pada saya , saya tawu semua tuhh , saya memang pahamm awak , saya saje buat - buat takpenah paham awak , kerana saya nak tengok ape tindakan awak dekat saya , masa saya buat macam tuhh dekat awak . .
and lagi satu saya nak awak tawu , saya dah takde kawan baik same ada lelaki atau pun pmpuan macam mane awak ada , saya buat semua tuhh kerana saya sayangkan awak , saya tanak buat awak salah paham dengan saya :'( saya sanggup buang kawan - kawan saya kerana saya cuba paham perasaan awak tanak buat awak salah anggap dengan saya , tapi yang saya pelik sekarang niy kenapa sekarang niy awak berubah sangat ? dulu kite boleh bergurau gelak ketawa , tapi sekarang awak betol betol sensetive takbole bergurau dengan saya itu yang buatkan saya sedih sesangat :'( tadi pun kite jumpe saya rasa taksampai 1 jam pun kite jumpe , :'( awak dahh ajak saya balik , 
itu yang buatkan saya pelik sangatt dengan awak , awak jujur jekk lahh awak sayang saya lagi atau pun tak ? jangan memakse diri awak sendiri , jangan lukekan hati awak sendiri , :'(  . .

Hmm . sumpahh awak saya rindukan sayang saya yang dulu , kenape dia berubah sesangat umpame dia bencikan saya , perih hati saya bila awak marah saya ,awak berkata perkataan KAU AKU , umpame macam saya niy takpenah d'hargai , dalam hati awak :'(  tolonglahh sayang sekira sayangkan Hubungan kita yang dah 5 BULAN niy , pertahankan lah hubungan kita niy , kalau memang saya bersalah , saya mintak maaf mintak ampun dengan awak , saya tanak awak pergi tinggalkan saya lagi , :'( cukuplah terseksa hidup tanpe awak , saya tanak bende macam tuhh berlaku lagi antara kita , saya sayangkan hubungan kita dan saya sayangkan awak jugak , :'(
awak jodoh saya , takde orang laen lagi selaen awak Zaifira Faizatul Ania , tolong paham perasaan saya sekali niy jekk sayang :'( . . tolong bace story saya niy dengan seikhlas hati awak , saya berharap sangat awak memahami saya , sayang saya cinta saya hanya awak sorang jekk . takde sesape pun yang boleh gantikan tempat awak sekarang ney :'( 

Followers