Assalamualaikum
Thanks kepada your all yang sudi singgah ke-blogger saya niy orait ;')
terduduknya saya disinie , saya ingin kongsi masalah saya kepada korang semua ,
Harap korang sudi membace orait geng .

                                 AKHIR CERITA PERCINTAAN KAMI

saya Nur Muhammad Essa Bin Khamis , ingin menyatakan bahawa saya memang tidak penah sanggup menerima kehilangan Zaifira Faiztul Ania orang yang saya terlampau sayang , and saya takpenah sangke bende ini akan berlaku dekat kami lagi sedang kan kami dah berjanji tak akan berpisah , tapi sekarang awak pergi tinggalkan saya disinie dengan sendiri tanpa ada awak disisi saya , sedangkan awak tahu yang saya takboleh tanpa awak disisi saya , awak sendiri tahu kasih sayang saya hanya untuk awak saje bukan orang lain , tapi kenapa awak pergi tinggalkan saya seorang diri ? ada keyh awak sudah tidak sayangkan saya lagi , awak sanggup tengok saya macam niy , saya tahu awak tidak sanggup tapi awak ada sembunyikan satu rahsia dari saya yang saya takkan penah tahu , btw saya ingin meminta maaf kerana saya tidak dapat menunaikan janji saya ingin menjaga awak seumur hidup saya , kalaulah masa boleh diulang saya berjanji dengan diri sendiri yang saya tidak akan sia-sia kan peluang yang ada itu , tapi semuanya sudah berakhir dengan kesedihan , penyesalan diri saya sendiri . .

saya hanya mampu berdoakan awak bahagia dengan sesiapa saja kalau itu yang awak inginkan sayang ,
yang paling penting dalam kehidupan kita ada pelajaran , ilmu , and kerjaya kita , saya nak awak capaikan cita-cita awak sampai awak dapat mencapainyer buktikan pada saya yang awak boleh buat taw , lagi satu awak perlu ingat Jaga percakapan , Jaga perbualan , Jaga perangai , Jaga hati orang sekeliling kite , hormat orang tidak kira dia tua atau pun muda okeyhh , and lagi satu jangan selalu balik lawat set time berjalan , set time Hwork , set time balik rumah , ingat semua ini taw awak , jangan sesekali awak abaikan apa yang saya pesan niy kalau betol awak sayangkan family , kawan , and yang lain2 dengar kata saya .
saya sentiase ada diri belakang awak setiap masa awak tidak akan penah perasan saya , walaupun saya tidak dapat jaga awak sebagai yang terindah dalam hidup saya , tapi saya berjanji sekali saya ada dekat dengan awak , saya akan jaga awak , perhatikan awak . okeyhhh .

btw awak jaga Diri awak dengan baik jangan lawan kata ibu lagi dengar kata ibu , dia sayangkan awak sebab itu dia akan marah apa yang salah kita buat , :') kalau ada apa apa yang ingin saya bantu bagi tawu saja saya , insyaallah saya akan cuba bantu .

yang paling penting awak harus ingat SAYA SAYANGKAN AWAK LAGI . . .

Followers